Wat vraag ik voor mijn tekening/schilderij?

Ben je op zoek naar een schilderwerk, bepaalde materialen of wat anders, of heb je juist iets specifieks te koop (inclusief eigen werk - alleen voor "vaste" forumleden)? Plaats dan hier een bericht. Het aanbieden van cursussen/workshops kan onder het volgende subforum exposities/evenementen/cursussen geplaatst worden.
Ook de plaats voor inspiratie met het aangeboden referentiemateriaal

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Chrissie1979

Re: Wat vraag ik voor mijn tekening/schilderij?

Bericht door Chrissie1979 »

Tja, zoals je zag aan mijn eerdere reactie herken ik dat wel, dus bedankt voor het aanreiken van de positieve bril. Goede les!

ANTONI
Contacteer:

Bericht door ANTONI »

voncrea schreef:Misschien bedoelt Antoni inderdaad dat jezelf inderdaad toch altijd te laag zit, want het is voor jezelf (vind ik) nooit goed genoeg, en dat je het om die reden niet zelf kan bepalen en daar kan ik wel inkomen.
De nagel op zijn kop geslagen voncrea.

Als je al met een "kunstenaarsfactor" aan de slag wilt gaan dan is het bijna onmogelijk om die zelf te bepalen.
Een vrijenblije groet van
ANTONI

http://www.antoni-art.nl

JackosaurusRex

Bericht door JackosaurusRex »

Ik heb een tijdje terug 15 euro gekregen voor een pentekening van een huisje aan zee, was op dik a5 kraftpapier. De mevrouw wilde het eigenlijk op wit papier zei ze vandaar dat het lager was... kon mij niks schelen vond het te tof dat iemand mijn geklooi aan de muur wilde hebben.

Antoinette1010

Bericht door Antoinette1010 »

Hoe weet ik of dit een aquarel of olieverf schilderij is

Plaats reactie