WEDSTRIJDEN

Ben je op zoek naar een schilderwerk, bepaalde materialen of wat anders, of heb je juist iets specifieks te koop (inclusief eigen werk - alleen voor "vaste" forumleden)? Plaats dan hier een bericht. Het aanbieden van cursussen/workshops kan onder het volgende subforum exposities/evenementen/cursussen geplaatst worden.
Ook de plaats voor inspiratie met het aangeboden referentiemateriaal

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
Joris van Puffelen

WEDSTRIJDEN

Bericht door Joris van Puffelen »

Ik denk er over maar eens mee te doen aan een schilderwedstrijd, maar weet niet of je daar wat aan hebt. Heeft iemand daar een visie op?

Katharina
Contacteer:

Re: WEDSTRIJDEN

Bericht door Katharina »

Ik vind schilderen een puur persoonlijk iets ik ben niet zo van het wedstrijd gebeuren.
Of je er iets aan hebt? Tja, ook dat vind ik erg individueel. Het is hoeveel waarde je er zelf aan hecht.

Joris van Puffelen

Dank voor je reactie Katharina. De bedoeling is of was voor mijn huidige werk misschien een klein beetje markt te creëren. Dat is weer omdat ik graag een paar grote schilderijen zou willen maken in mijn nieuwe stijl. Zonder afzetmogelijkheid is dat zinloos en de kosten zijn heel hoog.

Maar ik heb even nagedacht en zie van wedstrijden af. Mijn is werk lang niet zo goed als van de winnaars die ik heb gezien.

Annet
Contacteer:

Bericht door Annet »

Sommige wedstrijden zijn erg leuk om aan mee te doen. 2 jaar terug heb ik meegedaan aan eentje,een op van gogh geïnspireerd werk maken was de opdracht.
Zat bij de beste 150 en toen 3 maanden in het museum van Breda gehangen. Helaas niet bij de beste 10 maar dit was een super leuke ervaring.
En het levert je toch wel wat op, je werk wordt door zoiets meer gewaardeerd en klanten zijn bereid om een fatsoenlijke prijs te betalen.
Website: @telier@nnet
Facebook: Annet's Art
DeviantART: Vissen13

Joris van Puffelen

Leuk voor je, Annet. Ik heb even op je blog gekeken. Dat ziet er veelzijdig uit. Ik wens je veel succes bij je verdere ontwikkeling.

Plaats reactie