Weer semi experiment met zout. A3. Work in progress!
Jongens op de klompen
Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog
- Maria_Anne
- Contacteer:
Jongens op de klompen
Laatst gewijzigd door Maria_Anne op do jun 30, 2022 8:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip
- Maria_Anne
- Contacteer:
Re: Jongens op de klompen
Mooie aquarel geworden met wat 'vakantiegevoel'.
Het opnieuw kristaliseren voegt een leuk effect toe.
De schaduw van het jongetje gaat een iets andere richting uit dan bij het meisje evenwel zonder storend te zijn.
Respect voor je kunst
Het opnieuw kristaliseren voegt een leuk effect toe.
De schaduw van het jongetje gaat een iets andere richting uit dan bij het meisje evenwel zonder storend te zijn.
Respect voor je kunst
- Maria_Anne
- Contacteer:
Dankjewel voor je complimenten, Eric61. Wat bedoel je met opnieuw? Of komt dat door mijn woordkeus; bij dit schilderij heb ik het in ieder geval maar een keer gedaan, en verder een keer eerder bij een ander werk. Echt in de hand heb je het resultaat niet.
Je hebt helemaal gelijk vwb de schaduw. Ietsjes was het zo op de foto, ietsjes heb ik het (onbewust) overdreven en nu is het effect best zichtbaar. Misschien pas ik eea nog aan. Die schaduwen zijn hier wel echt van levensbelang hè? Gezien de lichte, abstracte achtergrond?
Je hebt helemaal gelijk vwb de schaduw. Ietsjes was het zo op de foto, ietsjes heb ik het (onbewust) overdreven en nu is het effect best zichtbaar. Misschien pas ik eea nog aan. Die schaduwen zijn hier wel echt van levensbelang hè? Gezien de lichte, abstracte achtergrond?
Met 'opnieuw' bedoel ik dat het zout ongetwijfeld een beetje smelt en dan 'opnieuw' kristaliseert 

- Maria_Anne
- Contacteer:
Ah zo! Ja dat klinkt scheikundig wel correct, haha!