If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Welke kleurpotloden?

Stel hier je vragen over te gebruiken technieken of materialen (potlood, houtskool, pastelkrijt, pentekening etc.) of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

BlackScorpion

Re: Welke kleurpotloden?

Berichtdoor BlackScorpion » Wo Apr 19, 2017 11:33 am

Heel erg bedankt, duidelijk dat die Zest-it pencil blend de beste is om een mooi egaal resultaat te krijgen.
Zo spijtig dat ik die nergens kan vinden en online moet ik evenveel verzendkosten betalen als het product, dat vind ik beetje er over...

Daarnet een Polycolor Doezelaar-potlood gekocht (ze hadden geen Derwent of Caran Dache).
En een flesje Sanodor verdunning om te blenden, maar dat is giftig en dat vind ik niet leuk met een kat die graag meekijkt...
Zo spijtig dat ze hier die Zest-it niet verkopen!

desiree

Berichtdoor desiree » Wo Apr 19, 2017 2:10 pm

Ik heb ook de zest-iT pencil blend, en ik kan me herinneren dat het toen ook een heel gedoe was
om het te krijgen :-(
Via mijn studerende zoon in a'dam bij een winkel die het speciaal moest bestellen
en blablablabla.............om een lang verhaal kort te maken: na ongeveer 3 maanden wachten. :x
En ik gebruik het bijna nooit :p
een fijne dag
groetjes
désirée.

BlackScorpion

Berichtdoor BlackScorpion » Wo Apr 19, 2017 2:41 pm

Hahaha okay, dat belooft voor mij ;).
Die Sanodor zal dan waarschijnlijk ook ergens stof gaan vergaren.
Ach ja, we proberen het eens hè :).

desiree

Berichtdoor desiree » Wo Apr 19, 2017 3:57 pm

Nou........dat ik het niet gebruik (tot nu toe) wil natuurlijk niet zeggen
dat jij het laat "verstoffen". :p
Succes en veel plezier met uitproberen. :yes:
een fijne dag
groetjes
désirée.

LeesaJohnson

Berichtdoor LeesaJohnson » Za Aug 26, 2017 8:23 am

I would suggest you choose the rainbow color, the seven colors pencils.

Sunshine

Berichtdoor Sunshine » Za Sep 02, 2017 7:33 am

BlackScorpion schreef:Heel erg bedankt, duidelijk dat die Zest-it pencil blend de beste is om een mooi egaal resultaat te krijgen.
Zo spijtig dat ik die nergens kan vinden en online moet ik evenveel verzendkosten betalen als het product, dat vind ik beetje er over...

Daarnet een Polycolor Doezelaar-potlood gekocht (ze hadden geen Derwent of Caran Dache).
En een flesje Sanodor verdunning om te blenden, maar dat is giftig en dat vind ik niet leuk met een kat die graag meekijkt...
Zo spijtig dat ze hier die Zest-it niet verkopen!

ik denk dat dat echt persoonlijk is. Ik heb zowel zest it als gamsol geprobeerd en ik vind gamsol duidelijk een stuk beter. Droogt ook veel sneller.
ZEst it kan je trouwens via amazon uk vaak kopen met amper verzendkosten. Daar kocht ik een flesje van 250ml voor 14 euro verzending in. Ik koop vaak via amazon Uk of amazon duitsland. Scheelt vaak wat in prijs. Ik kocht daar ook een set faber castell polychromos 120 stuks voor 130 euro bijvoorbeeld, kost normaal een pak meer.

Terug naar “Vragen over tekeningen/schetsen”