If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Nieuw schilderij Lamborghini Gallardo

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Luc65

Nieuw schilderij Lamborghini Gallardo

Berichtdoor Luc65 » Vr Nov 09, 2018 6:59 pm

Mijn laatste schilderij in acryl van een Lamborghini Gallardo. Het is 24 x 30 cm.

download/file.php?mode=view&id=1876

Je kan een overzicht zien wat ik de laatste tijd gemaakt heb op https://www.deviantart.com/tijssen
Bijlagen
lamborghini_gallardo.jpg

Onion

Re: Nieuw schilderij Lamborghini Gallardo

Berichtdoor Onion » Zo Nov 18, 2018 5:23 pm

Werk leuk weer. Je hebt echt een interessante stijl. Ik raak het alleen een beetje kwijt bij dat grijze vlak bij het voorwiel . Maar dat komt misschien ook omdat ik de auto niet goed ken...
Compositie vind ik ook weer mooi met gedurfd grote egale vlakken.

Luc65

Berichtdoor Luc65 » Do Nov 22, 2018 12:55 am

De auto staat geparkeerd in een garage voor een muur. De koplampen van de auto schijnen op de muur. Dat is die lichtgrijze kegel die je uit de koplamp ziet komen. Het donkergrijze wat jij bedoelt bij het linkervoorwiel is gewoon wat schaduw op de grond. Ja, ik probeer met vlakken van verschillende toon te werken. De witte vlakken zijn echt de highlights waar het licht het sterkst op de auto valt. Ik zoek naar een stijl om auto's een beetje los weer te geven. Dank je voor jouw input.

Onion

Berichtdoor Onion » Do Nov 22, 2018 7:18 pm

Ha, dat was niet zo duidelijk van mij zie ik nu. Ik bedoelde nl eigenlijk het vlak in de vorm van een 3-puntige ster (of een wichelroede) dat achter het linkervoorwiel begint en over het wiel heen loopt. Bodywork misschien? Maar het is niet zo belangrijk hoor. Ik vind het gewoon mooi gedaan. Ik was kennelijk helemaal een beetje suf want de woordvolgorde in de 1ste opmerking klopt ook niet helemaal... :D

Luc65

Berichtdoor Luc65 » Vr Nov 23, 2018 6:35 pm

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt met 3-puntige ster annex wichelroede :-) maar ik merk dat als ik het probeer te gaan uitleggen ik vastloop en de onduidelijkheid nog groter wordt. Dus we laten het maar even een mysterie zijn..... Ik kan wel zeggen dat in werkelijkheid bij deze auto er een donkergrijze striping loopt aan de onderkant van het portier. Dank je voor jouw input.

Terug naar “Schilderijen (olie/acryl)”