If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Help

Verhalen over van alles en nog wat, wat je maar kwijt wilt.
En doe mee met onze Monthly Challenge!

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Lk19

Help

Berichtdoor Lk19 » Do Jan 04, 2018 11:35 pm

Hoi, ik ben lieke. Ik ben 12 jaar en ik teken al heel lang. Ik heb een beetje een probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen :???:
Ik heb weinig inspiratie en ik teken de laatste tijd alleen maar de zelfde dingen. Alles ziet er voor mijn gevoel niet mooi uit en ik heb ook het gevoel dat ik niks kan tekenen. Ik heb ook geen motivatie. Geen een tekening lukt. Ik heb ook een instagram account @lieketekent
Ik denk ook dat alles perfect moet zijn bij mn tekeningen en dat ik niet goed genoeg ben.
Ik weet niet of dit normaal is of dat het gewoon aan mij ligt. :(

Pluis1969

Re: Help

Berichtdoor Pluis1969 » Vr Jan 05, 2018 11:01 am

Hoi Lieke, iedereen ziet wel iets lelijks in zijn tekening. Is normaal hoor? Daar leer je juist weer van. En in iedere tekening ga je dat weer aanpassen en kom je weer iets anders tegen. Lekker op internet of in reclame folders naar plaatjes kijken dan komt de inspiratie vanzelf wel. Plaats wat op dit forum zodat we mee kunnen kijken en evt aanwijzingen kunnen geven als je dat wil. Ik ben wel benieuwd naar dat moois dat jij maak.

Lk19

Berichtdoor Lk19 » Vr Jan 05, 2018 12:09 pm

Oke bedankt! Mocht je willen kijken, ik heb een instagram account @lieketekent ;)

Pluis1969

Berichtdoor Pluis1969 » Vr Jan 05, 2018 1:55 pm

ik kan daar niet kijken omdat ik daar niet op zit. Sorry.

Annet

Berichtdoor Annet » Vr Jan 05, 2018 7:10 pm

Hoi Lieke, nou ziet er anders best goed uit. Dus dat je er niks van kunt is niet waar. ;)
Je bent gewoon kritisch op je eigen werk. Maar daar hebben de meesten last van.
Website: @telier@nnet
Facebook: Annet's Art
DeviantART: Vissen13

lalalala

Berichtdoor lalalala » Za Jan 06, 2018 12:23 pm

Hoi Lieke, je hebt altijd periodes waarin je je eigen werk niet zo mooi vind. Dat hoort er gewoon bij en iedereen heeft dat wel eens. Blijf gewoon lekker tekenen. Ook al teken je nu veel hetzelfde, zie het als een oefening. Beter hetzelfde tekenen dan niks tekenen. Gewoon lekker oefenen en dan komt die inspiratie vanzelf wel weer.
Neem eens een kijkje op mijn site!
Site: http://www.paulienwassink.nl

Terug naar “Het theehuis”