If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Koffie/thee met gebak

Verhalen over van alles en nog wat, wat je maar kwijt wilt.
En doe mee met onze Monthly Challenge!

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Maria_Anne

Re: Koffie/thee met gebak

Berichtdoor Maria_Anne » Ma Mar 05, 2018 5:42 pm

Balen! Dan is afstand nemen vaak de beste beslissing. Je Mojo komt vast wel weer terug :)
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Trini

Berichtdoor Trini » Zo Mar 18, 2018 5:57 pm

Hallo, ik ben nieuw hier.
Ik heb mij aangemeld omdat ik graag ervaringen van andere wil horen en ook eventueel informatie over workshops in het land.
Zit wel op een schildersgroep al een poos maar de ervaring was dat ik weinig aangereikt kreeg. Het zal wel afhankelijk zijn van de docent neem ik aan.
Volgen jullie ook cursussen op internet? Van Youtube leer ik enorm veel maar het vraagt meestal een beetje kennis van de engelse taal.
Pas geleden heb ik een internet cursus gekocht van iemand uit Nieuw Zeeland. Die is super goed! . Ik had nooit van hem gehoord maar nu zie ik op You tub veel films van hem. Ik ga zo meteen eentje over kleur toepassing kopen en dan laat ik weten hoe het bevalt.
Zou je willen weten wie het is, zoek hem onder Richard Robinson op You Tube.
Hoor graag jullie reacties over cursussen of filmpjes met tips .
Trini

Loredanaxedge

Berichtdoor Loredanaxedge » Zo Mar 25, 2018 12:31 pm

Ook heb ik me vandaag toch ingeschreven bij Artez voor Illustration design. Nu ben ik erg bang omdat ik eigenlijk helemaal niet de juiste vooropleiding heb gedaan. Vanwege mentale en lichamelijk klachten heb ik nooit echt voltijd kunnen werken waardoor mijn niveau op mbo ook totaal niet goed is eigenlijk. Nu ben ik 23 jaar en wil ik toch weer naar school. Alleen vind ik dit erg spannend. Want in MBO hebben ze geen illustratie design. Alleen graphic design eigenlijk. En dat vind ik persoonlijk niet veel aan. Zijn er eigenlijk mensen hier die een HBO opleiding hebben gedaan maar niet het juiste vooropleiding hadden? Toch een kans hebben gekregen om mee te doen?
~volg me op social media!~

Youtube
Facebook
Instagram
Deviantart
Etsy Shop

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Zo Mei 06, 2018 11:06 am

Zijn hier misschien mensen die in regio Nijmegen wonen en geinteresseerd zijn in creatief vrijwilligerswerk? Ik heb een heel leuk idee; pb mij als je het wat lijkt!

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Do Jun 14, 2018 3:20 pm

Nog steeds! :)

YouDiffer

Berichtdoor YouDiffer » Ma Aug 20, 2018 11:38 am

Gaan we vanuit schilderenenzo weer meehelpen met catshelter?
Angel

An angel found her way,
through her black thoughts.
Angelicfacts is what she has kept hidden,
she's angelsdead.

BlackScorpion

Berichtdoor BlackScorpion » Ma Aug 20, 2018 6:05 pm

Ik heb 2 werkjes gemaakt voor hen :)

YouDiffer

Berichtdoor YouDiffer » Di Aug 21, 2018 7:06 pm

Ik mis een beetje het informatie draadje, vandaar dat ik het vroeg. Ik ben ook bezig met een digitaal werkje. Hopelijk krijg ik het optijd af en anders mogen ze het voor volgend jaar gebruiken.
Angel

An angel found her way,
she's angelsdead.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Di Okt 09, 2018 5:37 pm

Maria_Anne schreef:Zijn hier misschien mensen die in regio Nijmegen wonen en geinteresseerd zijn in creatief vrijwilligerswerk? Ik heb een heel leuk idee; pb mij als je het wat lijkt!

Jammer dat hier geen respons op komt! Maar dat moet je natuurlijk ook alleen doen als je het leuk lijkt om wat van je (vast schaarse) tijd te spenderen aan geweldige, lieve, gezellige oudjes :)

Dan maar een shoutout in het kader van zelfzorg. Meer en meer hoor en lees ik dat men last krijgt van ervaren druk. Iedereen heeft hoge verwachtingen van zichzelf en van anderen. Men werkt in opdracht en wil de opdrachtgever niet teleur stellen. Of iemand heeft last van mooieschetsboekeritis ;) De lol van tekenen of schilderen of anderszins creatief bezig zijn gaat er zo veel te snel vanaf!

Zelf merk ik bovenstaande ook. Ik heb de tip gekregen om eens rond de snuffelen op www.levenindemaalstroom.be. Via deze meditatieve geluidsfragmenten word ik op positieve wijze geconditioneerd om geen oordeel te hebben over mijzelf, en mij (en daarmee mijn werk) mild te benaderen. Klinkt allemaal heel erg zweverig (is het misschien ook wel), maar het is vooral erg prettig. We leven allen in een maalstroom: werk/familie/thuis/huishouden/dieren/klussen/sociaal en iedereen moet iets van je. Het is des te belangrijk om ook even stil te staan bij jezelf, en goed voor jezelf te zorgen. Kijkt allen! Wie weet is het iets voor je, en zo niet; niets verloren! Alleen een beetje van je tijd.

Zo, mijn duit.

YouDiffer

Berichtdoor YouDiffer » Zo Nov 11, 2018 9:02 pm

Das een flinke maatschappelijk betrokken duit.

Eigenlijk heb ik denk ik 6 maanden geleden ofz alle verwachtingen losgelaten. Probeer pipi langkaus te volgen. “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan”.
Angel

An angel found her way,
she's angelsdead.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Do Nov 22, 2018 10:52 pm

Heel goed van je, YouDiffer!

Terug naar “Het theehuis”