If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Maine coon Daisy

In dit subforum kun je je tekeningen plaatsen die met (olie)pastel gemaakt zijn.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

albertinez

Maine coon Daisy

Berichtdoor albertinez » Ma Feb 12, 2018 4:47 pm

Afgelopen maand deze tekening van mijn kat Daisy gemaakt. Nog maar 1 van mijn eigen katten tekenen (heb er 5) dan heb ik ze allemaal vereeuwigd op papier :)

Formaat is A4. Gemaakt op canson mi teintes. Ik ben niet helemaal tevreden met de achtergrond en de snorharen. Maar ik laat het voor deze keer zo. Bang dat ik het straks verpest.
Bijlagen
_20180212_153520.JPG

JessedeJonge

Re: Maine coon Daisy

Berichtdoor JessedeJonge » Ma Feb 12, 2018 6:48 pm

Probeer de volgende keer iets meer contrast te creëeren , dan zul je zien dat je snorharen ook beter uit komen! :)

Kyon

Berichtdoor Kyon » Ma Feb 12, 2018 10:27 pm

Probeer eens meer lagen te creeeren. Dat zal de vacht zeker te goede komen.

Roos_

Berichtdoor Roos_ » Di Feb 13, 2018 12:08 am

Mooi. Ik vind de manier waarop je haar vacht hebt getekend juist wel wat hebben en ik vind de achtergrondkleur goed bij haar passen.
(Leuk trouwens, dat je 5 katten hebt, klinkt heel gezellig. :))

Pluis1969

Berichtdoor Pluis1969 » Di Feb 13, 2018 9:54 am

Leuk hoe jin ook in kleurpotlood je eigen stijl laat zien. Door meer contrast komen de snorharen idd beter tot hun recht. Maar je zou misschien ook een schaduw lijntje onder de snorharen aan kunnen brengen.

albertinez

Berichtdoor albertinez » Do Feb 22, 2018 9:41 am

Iedereen bedankt voor de reacties en de goede tips. Ik zal proberen deze de volgende keer toe te passen. En 5 katten is hier zeker heel erg gezellig :D

Terug naar “Pastel”