If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Hallo allemaal

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Hans Vons

Hallo allemaal

Berichtdoor Hans Vons » Za Feb 09, 2019 4:54 pm

Ik ben Hans Vons uit Vlaardingen en ben 63 jaar. Ik werk nu nog bij Stedin netbeheer en over een kleine 5 maanden ga ik met vervroegd pensioen. Ik heb een jaar of 30 geleden wat getekend en geschilderd, maar ben er toen mee gestopt en nooit geen kwast meer aangeraakt. Nu gaat het toch weer kriebelen en heb me opgegeven voor een seizoen tekenen en schilderen in Gallerie de Duig te Vlaardingen. Dus ik hoop hier ook wat leuke tips te zien en informatie op te doen. Verder zijn mijn hobby's muziek ( luisteren) en denk aan Pink Floyd, Frank Zappa, Emerson lake & Palmer, vette blues enz enz. Dan doe ik graag aan biljarten, vissen, genealogie, Oud Vlaardingen, lezen. Dan ben ik ook nog gastheer in het Cuby+ Blizzardsmuseum te Grolloo, waar ik elke maand wel een keer staat. Dus in een gat vallen tijdens mijn pensioen hoef ik me geen zorgen te maken. En ik heb weer zin om mijn oude hobby weer op te pakken.

Maria_Anne

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor Maria_Anne » Di Feb 12, 2019 4:07 pm

Welkom! Je stapt net op een wat rustig moment in. Hopelijk gaat het hier weer wat opleven. Ik ben benieuwd naar je kriebelende teken- en schilderhobby!
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Terug naar “Even voorstellen”