If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Even voorstellen

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

t.klomberg

Even voorstellen

Berichtdoor t.klomberg » Vr Nov 17, 2017 11:21 am

Ik ben Theo, 59 jaar, en schilder al geruime tijd. Heb ca. 20 jaar geleden een aquarel cursus gevolgd.
Daarna door allerlei omstandigheden 15 jaar niet meer aan schilderen toegekomen.
Begin 2017 opnieuw materialen aangeschaft en schildercursus gedaan.
Nu schilder ik in acryl en olieverf.
Overweeg om mij in 2018 in te schrijven aan de Academie van Arendonk.

Ben benieuwd of er mensen op dit forum zijn die deze academie hebben gevolgd en wat hun ervaringen zijn.

Pluis1969

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Pluis1969 » Za Nov 18, 2017 5:10 pm

Welkom! Laat je hier op het forum ook wat zien?

Jis

Berichtdoor Jis » Wo Nov 22, 2017 2:56 pm

Hallo Theo,

Welkom en Succes met je verdere ontwikkeling.
Give the ones you love wings to fly, roots to come back and reasons to stay. - Dalai Lama
www.jiskahofland.exto.nl

Edy

Berichtdoor Edy » Di Nov 28, 2017 12:22 am

Dag Theo,
Ja ik heb ook één jaar op de academie in Arendonk gezeten (2013- 2014). Een beetje schools maar tegelijkertijd ook héél leerzaam. Je kunt dan één dag in de week, lessen volgen voor een redelijke bedrag , ik betaalde toen 300 euro per jaar, maar dat zal wel iets verhoogd zijn. Het was echt een dagje uit naar België. Ga in ieder geval naar de open dag. ( wanneer zal wel ergens op hun site staan ) 90% van de 'leerlingen komt uit Nederland. Ik ben gestopt omdat ik een jaar vrijwilligerswerk ging doen op de Filippijnen.
Succes!
Edy

Terug naar “Even voorstellen”