If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Schetsboekje van Loredana [feedback request!]

Voor elke gebruiker één draadje waarin je al je schetsen, resultaten van cursussen, lessen, workshops etc. zet, zodat je ontwikkeling gevolgd en becommentarieerd kan worden.
(LET OP: slechts één draadje per persoon!)

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Katharina

Re: Schetsboekje van Loredana [feedback request!]

Berichtdoor Katharina » Za Okt 13, 2018 2:38 pm

Ik vind de subtiele toevoeging van het blauw (turkoois ?) altijd iets extra's hebben. Subtiel, niet overdadig, niet overheersend, maar precies genoeg.
Als klein verrassingseffect, zoals bij dag 11, onderin het potje.... schitterend. Oh ja, ik had al gezegd dat ik fan van jouw werk ben!

Kyon

Berichtdoor Kyon » Za Okt 13, 2018 3:32 pm

Loredanaxedge schreef:@kyon eigenlijk was dat ook mijn idee, ik wil uiteindelijk beide inktobers bij elkaar leggen en er een boekje van maken met een verhaal eraan vast etc. (:

Oh wat leuk. Ben heel benieuwd.
En ik geniet alweer van deze nieuwe 3 tekeningen. Wat maak je er toch alweer weer iets leuks van. Zo creatief, niet alleen qua uitvoering maar ook qua idee van onderwerp weergave. Top.

lalalala

Berichtdoor lalalala » Zo Okt 14, 2018 8:44 am

Gaaf hoor je inktober tekeningen!!
Neem eens een kijkje op mijn site!
Site: http://www.paulienwassink.nl

Loredanaxedge

Berichtdoor Loredanaxedge » Wo Okt 24, 2018 9:49 pm

Helaas ben ik gestopt met inktober. Ik had geen tijd meer. Ben echt super druk met alles :c heel erg bedankt voor jullie super berichtjes!! Ik ga het zekerweten wel nog eens afmaken. En ga er ook een boekje van uitbrengen. Dus ik zet de rest ook niet online (:
~volg me op social media!~

Youtube
Facebook
Instagram
Deviantart
Etsy Shop

Terug naar “Schetsboeken”