If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

schetsboek van IngridvT

Voor elke gebruiker één draadje waarin je al je schetsen, resultaten van cursussen, lessen, workshops etc. zet, zodat je ontwikkeling gevolgd en becommentarieerd kan worden.
(LET OP: slechts één draadje per persoon!)

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

IngridvT

Re: schetsboek van IngridvT

Berichtdoor IngridvT » Do Jan 07, 2016 12:10 pm

Wat leuk dat je dat zegt Maria_Anne.
Ik ben eigenlijk nu maar wat aan het proberen, om een eigen stijl te gaan ontdekken. Dit is mijn eerste zo uitgewerkte tekening in kleurpotlood en jij omschrijft het als een duidelijk eigen stijl zelfs. Ik ga hem denk ik zelf pas zien als ik meerdere tekeningen heb gemaakt. Ben nog altijd erg onzeker over mijn kunnen merk ik wel, dus ja wel blij dat dit er uitgekomen is.
En ja ... pootjes van de hond heb ik aan gegumd en veranderd en weer veranderd, maar uiteindelijk werd het dit en ik weet ook niet of hij nu ligt of onhandig loopt om eerlijk te zijn hahahaha.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Do Jan 07, 2016 3:28 pm

IngridvT schreef:... en ik weet ook niet of hij nu ligt of onhandig loopt om eerlijk te zijn hahahaha.

Hahaha dat kan ook, dan is hij zeer geslaagd :')
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Angelique Moorman

Berichtdoor Angelique Moorman » Di Sep 27, 2016 7:52 pm

Ik vind vooral je dakpannen fantastisch! Zulke leuke dieren.
Mag ik vragen welke lak je gebruikt hebt en of het goed werkt? En heb je er gesso onder zitten, of ben je zo op de pannen begonnen?
Ik denk eraan stenen te gaan beschilderen met mandala's en Keltische motieven, maar die dakpannen... daar hebben wij er nog een heel stel van over, daar kan ik misschien ook iets mee gaan doen... Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik hoop dat ik ze schoon krijg, hebben al op een dak gelegen. Dank je wel voor je inspiratie!

Martin

Berichtdoor Martin » Di Sep 27, 2016 9:43 pm

Ik vind het hondje er bij juist leuk. Zo wordt het een beetje een verhaal. "Wat doet dat hondje bij het paard? Zijn het vriendjes? Wonen ze op een boerderij?"
Dat maakt het voor mij juist leuker om naar een tekening te kijken.
Mijn ATC's. Als je wil ruilen stuur maar een PM berichtje.

Mijn Blog en Facebookpagina

Terug naar “Schetsboeken”