If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Welke projector/beamer?

In dit subforum staat een verzameling van goede, bruikbare tips en WIP's als een soort van naslagwerk.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Anke88

Welke projector/beamer?

Berichtdoor Anke88 » Wo Feb 01, 2017 1:24 pm

Hallo allemaal!

Ik vroeg mij af wie van jullie een projector/beamer oid gebruikt om een tekening op te zetten?

Ik schets mijn tekeningen zo op papier, maar ben hier erg lang mee bezig en moet ook behoorlijk veel gummen. Op een kleiner papier is dit allemaal nog te doen, maar ik wil graag eens wat groter proberen (als in +100cm) en daar lijkt dat mij niet zo handig om veel op te gummen, plus het papier geraakt daarbij ook redelijk beschadigd.

Ik zou hiervoor dus misschien een projector/beamer willen gebruiken, maar heb daar dus totaal geen ervaring mee. Zijn hier mensen die zoiets gebruiken en welke kunnen jullie mij aanbevelen? Ik weet dat zulke dingen veel geld kosten, maar ik wil er nu ook geen grof geld aan geven aangezien het puur hobbymatig gebruikt zal worden en niet professioneel ofzo. Denken jullie dat een (pico)beamer ook geschikt is voor zoiets? Graag jullie mening hierover. Als er mensen zijn die tekeningen, schilderijen of ander werk hebben waarbij een projector gebruikt werd dan zie ik deze ook heel graag!!

Alvast bedankt!

Joris van Puffelen

Re: Welke projector/beamer?

Berichtdoor Joris van Puffelen » Za Mar 04, 2017 12:40 pm

Ik heb vroeger wel een EPISCOOP gebruikt om kleine tekeningen over te zetten op grote doeken. Die dingen zijn nu voor minder dan zeventig Euro te koop. Ik geloof ook bij Van Beek (internet).

Een voorbeeld heb ik even bovenaan mijn blog gezet, want ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen. Ik heb een nieuw blogadres aangemaakt, wegens verdachte bezoekers.

www.qxmpda.blogspot.com

Joris van Puffelen

Berichtdoor Joris van Puffelen » Za Mar 04, 2017 3:47 pm

Ik zie net in mijn mail dat bij Van Beek de Artograph EZ-TRACER in de aanbieding is voor 44,75

Joris van Puffelen

Berichtdoor Joris van Puffelen » Di Jun 13, 2017 12:08 pm

MEDEDELING: MIJN BLOG BESTAAT NIET MEER, IK HEB HET OPGEHEVEN!

Terug naar “Tips en Forumgalerij”