If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Puzzel schilderen

Plaats hier je werken, waar je een mengeling van materialen voor hebt gebruikt, of werken die niet onder tekeningen, schilderijen en/of aquarelwerk vallen. Ook je airbrushwerken kun je hier plaatsen.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Loredanaxedge

Puzzel schilderen

Berichtdoor Loredanaxedge » Di Jul 18, 2017 2:37 pm

Mijn schoonmoeder is jarig deze week, en ze houdt veel van puzzelen.
Dus toen ik deze blanco puzzel zag liggen wist ik het meteen en ga ik hier mijn eigen ontwerpje op schilderen (:
Ik heb een idee al in mn hoofd en ben enorm benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

Afbeelding
~volg me op social media!~

Youtube
Facebook
Instagram
Deviantart
Etsy Shop

Pluis1969

Re: Puzzel schilderen

Berichtdoor Pluis1969 » Wo Jul 19, 2017 8:30 am

Dat is apart zeg! Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Loredanaxedge

Re: Puzzel schilderen

Berichtdoor Loredanaxedge » Do Jul 20, 2017 12:37 pm

Nou het is nou niet echt naar mijn liefdd gegaan en ben na veel strugglen ook ermee gestopt.en gewoon ingepakt.
Ik wilde het met waterverf doen en potloden wat bij mij toch meer ligt en lekkerder gaat. Maar hrt soort papier/karton pakte de verf niet. Dus moest ik met tegenzin acryl verf gebruiken waar ik zelf niet heel erg bekend mee ben. Ik weet niet hoe ik ermee moet blenden enzovoort.
Dus metheel veel moeite en vechten heb ik uiteindelijk dit op de puzzel kunnen krijgen.
Het was een enorme uitdaging en ik ga zeker weten meer met acryl verf oefenen want vooralsnog vind ik het effect ervan wel heel mooi. Ik moet het gewoon beter kunnen beheersen xD

Afbeelding
~volg me op social media!~

Youtube
Facebook
Instagram
Deviantart
Etsy Shop

Terug naar “Overig ambachtelijk”