If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Beschildering kastje

Plaats hier je werken, waar je een mengeling van materialen voor hebt gebruikt, of werken die niet onder tekeningen, schilderijen en/of aquarelwerk vallen. Ook je airbrushwerken kun je hier plaatsen.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Fengarilux

Beschildering kastje

Berichtdoor Fengarilux » Zo Mei 07, 2017 12:00 am

Hoi,

ik heb een paar dagen geleden de achterkant van mijn kast/bureau beschilderd en ik wilde dit graag delen. (feedback is altijd welkom :) ik heb al de tip gekregen om nog iets meer de vacht te "tekenen" rond de oren)

Afbeelding
De schets op papier

Afbeelding
WIP

Afbeelding
Het eindproduct

Pluis1969

Re: Beschildering kastje

Berichtdoor Pluis1969 » Vr Mei 12, 2017 8:46 am

Ik hoop dat de achterkant vh kadtje ook in het zicht staat? Anders zou het zonde zijn van je werk. Misschien kan je het achterste oor nog wat schaduw geven zodat je daar wat diepte krijg. Ik zie dat de bloemen gekleurde vlekken geworden zijn grappig. Ik vind de kleur ook erg leuk en geeft het geheel iets vrolijks. Het maakt het wel een geheel als je subtiel wat van die kleur in zijn vacht terug laat komen.

Fengarilux

Re: Beschildering kastje

Berichtdoor Fengarilux » Vr Jul 21, 2017 11:50 pm

@pluis

(sorry als dit een late reactie is)

Super bedankt voor de feedback!

Ik heb later nog wat schaduwen rond het oor aangebracht

Het kastje staat met de smalle kant tegen de muur, dus de lange 'achterkant' staat goed in het zicht :)

Terug naar “Overig ambachtelijk”