If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Goede acryl verf voor dotpainting

Stel hier je vragen over te gebruiken overige technieken of materialen (bijvoorbeeld gemengde technieken, airbrush etc.) of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

sondigeurten

Goede acryl verf voor dotpainting

Berichtdoor sondigeurten » Vr Aug 18, 2017 9:28 pm

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag of jullie mij kunnen helpen? Ik heb gisteren een leuke workshop dotpainting gehad en ik vond het zo leuk dat ik dit thuis ook als hobby wil gaan doen. Het enige probleem is dat die mevrouw die de workshop gaf haar acryl verf vanuit Canada laat komen en het laat meenemen door een kennis. Nou is mijn vraag of jullie mij een goede acryl verf kunnen aanbevelen en eventueel een site weten waar ik deze acryl verf kan bestellen. Ik woon zelf in Limburg en hier in omgeving zijn heel veel hobby winkels weg gegaan dus ben een beetje afhankelijk van het internet, of jullie weten misschien nog een winkel bij mij in de buurt.

Ik hoor graag van jullie!! :D

Gr Sondi Geurten

ANTONI

Re: Goede acryl verf voor dotpainting

Berichtdoor ANTONI » Vr Aug 18, 2017 11:11 pm

De acrylverven van de grote merken Talens, Windsor&Newton enz. zijn allemaal goed.
De duurdere verven bevatten een hoger pigmentgehalte dan de studiekwaliteit.

Acrylverf kan je gewoon op Internet bestellen. Martin Brinkhuis schildermaterialen is een goed keus.
Een vrijenblije groet van
ANTONI

http://www.antoni-art.nl

Terug naar “Vragen over overig ambachtelijk”