If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Versturen van schilderijen

Stel hier je vragen over te gebruiken overige technieken of materialen (bijvoorbeeld gemengde technieken, airbrush etc.) of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Nahpets84

Versturen van schilderijen

Berichtdoor Nahpets84 » Di Jul 30, 2013 7:18 pm

Ik weet niet of dit de juiste sectie is om dit te plaatsen, zo niet aub verplaatsen naar het juiste hokje :)

Ik ben benieuwd hoe jullie schilderijen versturen en via welke koerierdienst. De prijzen die ik tot nu toe heb gezien zijn allemaal gebaseerd op gewicht, niet afmetingen.
You desire to know the art of living, my friend? It is contained in one phrase: make use of suffering.

http://snss.eu/

Margareth

Re: Versturen van schilderijen

Berichtdoor Margareth » Di Jul 30, 2013 11:11 pm

Ik verstuur mijn schilderijen altijd via TNT en ik gebruik altijd de optie: verzekerd verzenden
Nou zijn mijn schilderijen niet extreem groot maar verzekerd verzenden geeft wel iets extra garantie
Overigens bereken ik die kosten aan de klant door
Je weet het pas als je het hebt uitgeprobeerd.

Overzicht beschikbare ATC = KLIK

Nahpets84

Berichtdoor Nahpets84 » Wo Jul 31, 2013 6:53 am

nou bv ik heb een doek van 120 x 60 x 2. Als ik dit wil versturen moet er natuurlijk wel wat bescherming omheen, laten we zeggen dat het dan 140x80x5 word. Voor TNT is dit te groot?
You desire to know the art of living, my friend? It is contained in one phrase: make use of suffering.

http://snss.eu/

Margareth

Berichtdoor Margareth » Wo Jul 31, 2013 9:08 am

Nee natuurlijk niet, TNT vervoerd ook wel grotere pakketten
Ik zou je wel aanraden om je doek stevig te verpakken om te voorkomen dat er per ongeluk tijdens het vervoer iets door de verpakking heen gaat
Je weet het pas als je het hebt uitgeprobeerd.

Overzicht beschikbare ATC = KLIK

Terug naar “Vragen over overig ambachtelijk”