If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Kopie's tekeningen maken?

Stel hier je vragen over te gebruiken overige technieken of materialen (bijvoorbeeld gemengde technieken, airbrush etc.) of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Kimmuurt

Kopie's tekeningen maken?

Berichtdoor Kimmuurt » Di Jul 09, 2013 10:42 pm

Oké, als eerste weet ik niet of ik het hier goed plaats, maar ja. Ik wil graag wat tekeningen gaan verkopen, op Etsy. Maar aangezien ik erg lang met één tekening bezig ben, vind ik het zonde om het origineel te verkopen. Ik wil daarom wat prints/kopiëren maken van wat tekeningen die ik wil gaan verkopen. Maar ik weet niet hoe en wat. Zelf kan ik dit denk ik niet, want ik wil ze graag op wat steviger papier, en goede kwaliteit. Ik heb al wat rondgezocht op het internet maar ik kan niet echt vinden wat ik zoek. Kan iemand mij helpen?

Leael

Re: Kopie's tekeningen maken?

Berichtdoor Leael » Di Jul 23, 2013 1:31 pm

Vraag het eens bij de drukkerij in de buurt, die hebben vastverschillende papiersoorten en weten wat mogelijk is. Waarschijnlijk vallen de kosten nog best mee. Mijn ervaring is trouwens dat je op best veel soorten papier (ook zwaarder papier) ook met een thuisprinter kunt printen. Ik durf alleen niet te zeggen wat de houdbaarheid van dergelijke printerinkt is.
Waar je misschien nog wel over moeten nadenken, is over de oplage. Ik zou zelf een kleine oplage aanhouden, maar dat is aan jou.

Terug naar “Vragen over overig ambachtelijk”