If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Viltstiften

Stel hier je vragen over te gebruiken overige technieken of materialen (bijvoorbeeld gemengde technieken, airbrush etc.) of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Gerja

Viltstiften

Berichtdoor Gerja » Di Apr 16, 2013 7:01 pm

Ik heb deze viltstiften Caran d'Ache fibralo 24 stuks. Alleen ik heb niet alle kleuren en heb rond gekeken op internet. Van deze merk zijn er niet meer kleuren. Wat zijn goede viltstiften om mee in te kleuren?

zoenvisje

Re: Viltstiften

Berichtdoor zoenvisje » Di Apr 16, 2013 7:09 pm

Als het goed is zijn ze verkrijgbaar in 30 verschillende kleuren dus dan zou je er nog 6 bij kunnen kopen. Je zou ook kunnen kijken voor viltstiften van Edding of Faber-Castell.

Verder heb je markers op alcohol basis maar deze werken het best op speciaal papier en zijn een stuk duurder. Merken hierin zijn o.a. Copic, Letraset en Spectrum Noir.

Gerja

Re: Viltstiften

Berichtdoor Gerja » Di Apr 16, 2013 8:55 pm

Ik weet dat Caran d'Ache ook een metal box heeft met 30 kleuren. Net even gekeken naar de viltstiften van Edding die hebben veel meer kleuren. Ik denk dat ik beter even binnenkort naar een tekenwinkel kan gaan in de buurt.

Terug naar “Vragen over overig ambachtelijk”