If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

muurschildering

Stel hier je vragen over te gebruiken overige technieken of materialen (bijvoorbeeld gemengde technieken, airbrush etc.) of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

marjonica

muurschildering

Berichtdoor marjonica » Ma Mar 11, 2013 12:04 pm

ik wil een muurschildering op trespa voor buiten maken, welke verf gebruik ik daarvoor en moet ik het dan ook nog fixeren of iets dergelijks.
Begin pas , dus erg veel verstand van verf ed heb ik nog niet.
Alle aanwijzingen zijn welkom

Jacobs-art

Re: muurschildering

Berichtdoor Jacobs-art » Za Mar 23, 2013 12:09 am

Hallo Marjonica je kan tinnergedragen verf nemen maar daar moet je airbrush wel tegen kunnen.
je ook gewoon watergedragen airbrush inkt nemen moet je wel aflakken met 2k lak eerst moet je licht opschuren met fijne schuurmat en heel goed ontvetten, opschuren doe je voor de hechting.
kijk ook even op google staat genoeg over geschreven.
succes ermee.

groetjes jacob

marjonica

Berichtdoor marjonica » Za Mar 23, 2013 2:01 am

dank je wel

Moonya

Berichtdoor Moonya » Wo Mei 08, 2013 12:50 pm

Ik wil in mijn huis zelf ook een muurschildering maken, een soort van trompe l'oeil. Ik heb namelijk een lelijke nis waarvan ik raam met zeeaanzicht wil maken. Kan ik hiervoor gewoon muurverf van de action gebruiken?

Jacobs-art

Berichtdoor Jacobs-art » Ma Mei 13, 2013 10:39 pm

Hallo Moonya beetje laat geageerd, met de muurverf van de action is niks mis mee je bedoeld gewoon witsel uit een emmer ik hoor het wel vaker dat ze groote oppervlakte muurverf gebruiken die ze dan de gewenste kleur geven.

groetjes Jacob

Moonya

Berichtdoor Moonya » Do Mei 16, 2013 10:01 am

dank je wel voor de uitleg :)

Terug naar “Vragen over overig ambachtelijk”