If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

MELDING: nieuwe template is actief!

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Naja naja

Re: MELDING: nieuwe template is actief!

Berichtdoor Naja naja » Di Mar 31, 2015 1:25 pm

Nope! Heb alleen 'allow local data to be set' aanstaan. Dit is ook echt het enige forum waar ik er problemen mee heb! [En ja hij doet het dus nog steeds..]

Mariska

Berichtdoor Mariska » Di Mar 31, 2015 10:10 pm

Naja naja schreef:Nope! Heb alleen 'allow local data to be set' aanstaan. Dit is ook echt het enige forum waar ik er problemen mee heb! [En ja hij doet het dus nog steeds..]

Irritant ... Apart dat 't maar bij een enkel forum zo is. Ik heb er geen last van, tenzij ik met de instellingen ga knoeien, maar dan ben ik overal uitgelogd waar ik een inlog heb. Niet alleen forums. Ik hoop dat zich hiervoor snel e.o.a. oplossing aandient.
Klik hier om te zien wat ik maak.

AtelierBrigitte

Berichtdoor AtelierBrigitte » Wo Apr 01, 2015 9:13 am

Omdat het alleen bij jou is, naja naja, ben ik bang dat het idd ergens in jouw browser/instellingen is. Want in het forum zit niets waarbij ingesteld is dat mensen automatisch uitgelogd worden (want dan zou iedereen er uit gegooid worden).
Heb je al eens geprobeerd met een andere browser - die je normaal nooit gebruikt en die mogelijk nog puur, en zo vanuit de installatie standaard instellingen werkt - of het daar ook zo is?
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Naja naja

Berichtdoor Naja naja » Wo Apr 01, 2015 2:55 pm

Vreemd genoeg heb ik er nu al twee dagen geen last meer van... even afkloppen

Als ik het opnieuw krijg zal ik wel even instellingen terugzetten en cookies wissen enz.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Wo Apr 01, 2015 4:26 pm

Wauw wat een mooi forum is dit geworden! Zijn alle 'kinderziekten' inmiddels een beetje verholpen?
Ik heb een vraag, maar ik hoop niet dat ik te vroeg ben hiermee; voorheen kon je door op de header te klikken op de hoofdpagina komen. Dit is niet meer mogelijk. Is dit iets wat nog wel gaat komen?
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Soon

Berichtdoor Soon » Wo Apr 01, 2015 4:44 pm

Idd erg mooi geworden, en ik zag net dat het op mijn mobiel nu breder is, veel fijner lezen!

Dank voor jullie harde werk!
"Embrace the glorious mess that you are"

nancy_kelpie

Berichtdoor nancy_kelpie » Do Apr 02, 2015 1:29 pm

Zou er bij de persoonlijke informatie aan de rechterkant misschien nog een link naar de website kunnen komen? Bij veel topics vind ik het handig om te kijken wat voor werk diegene ook al weer meer heeft gemaakt.
Hoeft niet groot, klein icoontje met zo'n wereldbol naast contact misschien?
Game ontwikkeling, animaties & digitale illustraties
www.nancyzonneveld.nl

Gerja

Berichtdoor Gerja » Do Apr 02, 2015 7:36 pm

De template ziet er goed uit.

Ingrid*

Berichtdoor Ingrid* » Za Apr 04, 2015 5:41 pm

Fancy schreef:
AtelierBrigitte schreef:@Fancy: dan heb ik waarschijnlijk van jou een heleboel spammail ontvangen van mail die niet bezorgd kon worden.... gister ochtend ineens een heleboel mail die niet op jouw adres bezorgd kon worden. Ik hoop dat het nu een stuk minder is?

Het lijkt wel iets minder, maar ik krijg nog steeds 3 mailtjes over 1 onderwerp terwijl ik niet online ben geweest en dus ook het onderwerp niet heb ingekeken.

Afbeelding

Dit probleem heb ik ook, van iedere reactie krijg ik een mailtje, ook wanneer ik een tijdje niet ingelogd ben geweest. Klopt volgens mij niet helemaal... ;)
Groetjes Ingrid.
Facebook: Schilderijen en meer

Jonne

Berichtdoor Jonne » Za Apr 04, 2015 8:19 pm

Hij is inderdaad breder op de telefoon, snel verholpen :thumbs:

Martin Braak
Site Admin

Berichtdoor Martin Braak » Zo Apr 05, 2015 9:15 am

nancy_kelpie schreef:Zou er bij de persoonlijke informatie aan de rechterkant misschien nog een link naar de website kunnen komen? Bij veel topics vind ik het handig om te kijken wat voor werk diegene ook al weer meer heeft gemaakt.
Hoeft niet groot, klein icoontje met zo'n wereldbol naast contact misschien?

Als je op het contact symbol klikt, dan krijg je toch een aardbol en kan je van daaruit naar de website gaan?

Martin Braak
Site Admin

Berichtdoor Martin Braak » Zo Apr 05, 2015 9:37 am

Maria_Anne schreef:Wauw wat een mooi forum is dit geworden! Zijn alle 'kinderziekten' inmiddels een beetje verholpen?
Ik heb een vraag, maar ik hoop niet dat ik te vroeg ben hiermee; voorheen kon je door op de header te klikken op de hoofdpagina komen. Dit is niet meer mogelijk. Is dit iets wat nog wel gaat komen?

Linksboven bij snelle links heb ik voorpagina link toegevoegd. Is dit voor jou een oplossing?

Martin Braak
Site Admin

Berichtdoor Martin Braak » Zo Apr 05, 2015 9:40 am

Ingrid* schreef:
Fancy schreef:
AtelierBrigitte schreef:@Fancy: dan heb ik waarschijnlijk van jou een heleboel spammail ontvangen van mail die niet bezorgd kon worden.... gister ochtend ineens een heleboel mail die niet op jouw adres bezorgd kon worden. Ik hoop dat het nu een stuk minder is?

Het lijkt wel iets minder, maar ik krijg nog steeds 3 mailtjes over 1 onderwerp terwijl ik niet online ben geweest en dus ook het onderwerp niet heb ingekeken.

Afbeelding

Dit probleem heb ik ook, van iedere reactie krijg ik een mailtje, ook wanneer ik een tijdje niet ingelogd ben geweest. Klopt volgens mij niet helemaal... ;)

Is een profiel instelling, kijk eens naar je profiel instellingen of je geabonneerd bent en daardoor deze mails krijgt.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Ma Apr 06, 2015 3:35 pm

@ MartinBraak: Bedoel je het linkje 'Forumoverzicht'? Die gebruik ik nu inderdaad :) (is iets scherper richten, haha)
Ik dacht; misschien zijn er meer mensen die dit prettig vonden in het verleden, maar als ik de enige ben ga ik mijn muis-link-coördinatie wel trainen ;)
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Horizon

Berichtdoor Horizon » Ma Apr 06, 2015 7:08 pm

Het is voor mij de eerste keer in lage tijd dat ik hier weer eens kijk.
Het is wel wennen.

Terug naar “Forumzaken”