Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Naja naja schreef:Nope! Heb alleen 'allow local data to be set' aanstaan. Dit is ook echt het enige forum waar ik er problemen mee heb! [En ja hij doet het dus nog steeds..]
Fancy schreef:AtelierBrigitte schreef:@Fancy: dan heb ik waarschijnlijk van jou een heleboel spammail ontvangen van mail die niet bezorgd kon worden.... gister ochtend ineens een heleboel mail die niet op jouw adres bezorgd kon worden. Ik hoop dat het nu een stuk minder is?
Het lijkt wel iets minder, maar ik krijg nog steeds 3 mailtjes over 1 onderwerp terwijl ik niet online ben geweest en dus ook het onderwerp niet heb ingekeken.
nancy_kelpie schreef:Zou er bij de persoonlijke informatie aan de rechterkant misschien nog een link naar de website kunnen komen? Bij veel topics vind ik het handig om te kijken wat voor werk diegene ook al weer meer heeft gemaakt.
Hoeft niet groot, klein icoontje met zo'n wereldbol naast contact misschien?
Maria_Anne schreef:Wauw wat een mooi forum is dit geworden! Zijn alle 'kinderziekten' inmiddels een beetje verholpen?
Ik heb een vraag, maar ik hoop niet dat ik te vroeg ben hiermee; voorheen kon je door op de header te klikken op de hoofdpagina komen. Dit is niet meer mogelijk. Is dit iets wat nog wel gaat komen?
Ingrid* schreef:Fancy schreef:AtelierBrigitte schreef:@Fancy: dan heb ik waarschijnlijk van jou een heleboel spammail ontvangen van mail die niet bezorgd kon worden.... gister ochtend ineens een heleboel mail die niet op jouw adres bezorgd kon worden. Ik hoop dat het nu een stuk minder is?
Het lijkt wel iets minder, maar ik krijg nog steeds 3 mailtjes over 1 onderwerp terwijl ik niet online ben geweest en dus ook het onderwerp niet heb ingekeken.
Dit probleem heb ik ook, van iedere reactie krijg ik een mailtje, ook wanneer ik een tijdje niet ingelogd ben geweest. Klopt volgens mij niet helemaal...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten