If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Zet Schilderenenzo.nl als oke in je mail

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

AtelierBrigitte

Zet Schilderenenzo.nl als oke in je mail

Berichtdoor AtelierBrigitte » Ma Aug 04, 2014 9:49 pm

Beste allemaal,

Van de database komen er steeds vaker berichten bij mij binnen dat e-mail niet bezorgd kan worden. Dit zijn bijvoorbeeld e-mailtjes waarin een nieuw wachtwoord is aangevraagd, of dat je een melding krijgt als je een privé bericht hebt gekregen.

De berichten worden veelal niet in je mailbox bezorgd, omdat Hotmail etc. mail van dit forum soms als SPAM ziet en dus weigert. Uiteindelijk krijg ik ze dan allemaal terug en loopt mijn mailbox weer vol ;)

Om dit te voorkomen, verzoek ik jullie allemaal om in je mailprogramma aan te geven dat mailtjes van het domein schilderenenzo.nl oké zijn. Niet zozeer dat ik het erg vind dat mijn mailbox vol loopt, maar vooral voor jullie als gebruiker dat je berichten van het forum mist - je geeft bijvoorbeeld soms niet voor niets aan dat je een bepaald onderwerp wilt volgen en daarvan op de hoogte gesteld wordt via e-mail of dat je een reset van je wachtwoord aanvraagt en die komt maar niet binnen bij je.
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Terug naar “Forumzaken”