If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Verzameling digitale schilderijen en schetsen

Plaats hier je eigen creaties die je met de computer hebt gemaakt (Illustrator, Painter X, PSP etc.), geen fotobewerkingen.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Cederzo

Verzameling digitale schilderijen en schetsen

Berichtdoor Cederzo » Vr Okt 06, 2017 11:31 am

Hoi, lang geleden weer! In plaats van voor elk van deze werken een aparte topic te maken lijkt het me misschien overzichtelijker om ze allemaal hier te bundelen zodat ik niet het hele forum overneem? Hoe dan ook, hieronder een aantal digitale werken van de afgelopen maanden:

buslight.jpg
buslight.jpg (287.48 KiB) 802 keer bekeken

pinkportrait.jpg
pinkportrait.jpg (618.09 KiB) 802 keer bekeken

paintsketchprocreate.png

Kyon

Re: Verzameling digitale schilderijen en schetsen

Berichtdoor Kyon » Ma Dec 04, 2017 10:13 pm

Wat een mooie werken

JackosaurusRex

Berichtdoor JackosaurusRex » Do Apr 05, 2018 7:13 pm

Erg mooi, mag ik je vragen naar je proces? Ziet er erg schilderachtig uit....zit er een gedetaileerde schets onder of direct met vormpjes en waardes gedaan? Ben nog noob met kleur zelf.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Di Jul 10, 2018 2:14 pm

Prachtig werk. Vooral die eenzame prullenbak met een achteloos neergeworpen bananenschil en verpakking, als toonbeeld van de zonde luiheid, of consumptiemaatschappij (of gewoon een blik uit je directe leefomgeving :) , wat zijn wij ook een stelletje voyeurs).
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Terug naar “Digitale werken”