If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Water based oil verf en mediums | Olieverf op waterbasis en medium/glace

Ben je op zoek naar een schilderwerk, bepaalde materialen of wat anders, of heb je juist iets specifieks te koop (inclusief eigen werk - alleen voor "vaste" forumleden)? Plaats dan hier een bericht. Het aanbieden van cursussen/workshops kan onder het volgende subforum exposities/evenementen/cursussen geplaatst worden.
Ook de plaats voor inspiratie met het aangeboden referentiemateriaal

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

MouchArt

Water based oil verf en mediums | Olieverf op waterbasis en medium/glace

Berichtdoor MouchArt » Wo Jun 06, 2018 4:51 pm

Hallo iedereen,

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om met olieverf op waterbasis aan de slag te gaan heb ik ook nog wat spulletjes. Het gaat dan om verf van de merken H2Oil van Talens en Reeves, medium, glaceermiddel en olie. Het is een enkele keer gebruikt dus zoals te zien op de foto zijn vooral de witte tubes al wat gebruikt.
Hier zou ik het liefst toch een kleinigheid voor krijgen, maar dit kunnen we overleggen. Ook hierbij is het het beste als het opgehaald kan worden omdat het niet allemaal verzonden mag worden. Ik kom zelf uit limburg maar kom ook nog wel eens verder in het land dus het valt altijd te proberen:).

download/file.php?mode=view&id=1180
Bijlagen
IMG_20180606_152124142.jpg

Terug naar “(te koop) Vraag/Aanbod”