If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Gezocht voor in Nijmegen: vrijwilliger voor brei-/haak-/teken-/schilder-/creaclubje

Ben je op zoek naar een schilderwerk, bepaalde materialen of wat anders, of heb je juist iets specifieks te koop (inclusief eigen werk - alleen voor "vaste" forumleden)? Plaats dan hier een bericht. Het aanbieden van cursussen/workshops kan onder het volgende subforum exposities/evenementen/cursussen geplaatst worden.
Ook de plaats voor inspiratie met het aangeboden referentiemateriaal

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Maria_Anne

Gezocht voor in Nijmegen: vrijwilliger voor brei-/haak-/teken-/schilder-/creaclubje

Berichtdoor Maria_Anne » Vr Mei 04, 2018 1:15 pm

Beste forumbezoekers!

Ik werk in Nijmegen met ouderen. Aldaar zat ik te sparren met de coördinator welzijn (soort activiteitenbegeleider). Hij gaf aan dat we op zoek zijn naar iemand die met regelmaat (wekelijks of om de week) een creatief clubje wil begeleiden. In het huis waar ik het over heb zijn namelijk verschillende creatieve dames en heren, die hier graag meer mee willen doen!

Direct dacht ik; ik weet wel mensen te vinden die perfect in het plaatje passen! Zoals de titel zegt maakt het eigenlijk niet veel uit wat je expertise is, maar het zou geweldig zijn als je wekelijks of om de week een uur of wat gezellig mee wilt breien/haken/tekenen/schilderen.

Mocht je kosten maken met materialen of met reizen is dat volgens mij allemaal te dekken. Kortom; gratis creativiteit en gezelligheid!

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn, stel ze hier of stuur mij een pb'tje, dan kom ik erop terug! Mocht je geïnteresseerd zijn laat dat ook weten, dan geef ik je mijn gegevens, dat praat makkelijker.
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Maria_Anne

Re: Gezocht voor in Nijmegen: vrijwilliger voor brei-/haak-/teken-/schilder-/creaclubje

Berichtdoor Maria_Anne » Di Jul 17, 2018 3:10 pm

*Schopje (sorry als dat illegaal is, heb het beste met mijn oudjes voor :) )

Katharina

Re: Gezocht voor in Nijmegen: vrijwilliger voor brei-/haak-/teken-/schilder-/creaclubje

Berichtdoor Katharina » Wo Jul 18, 2018 9:50 am

Wat jammer dat er zo weinig respons komt. Zou toch denken dat er hier in een dergelijk creatieve omgeving wel gemotiveerde mensen aanwezig zouden zijn.
Nu heb ik niets met breien en haken (weinig tot geen verstand van), maar schilderen en tekenen zou nog wel lukken.
Ik woon helaas te ver van Nijmegen, anders had ik al contact met je opgenomen.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Wo Jul 18, 2018 4:03 pm

Bedankt voor je reactie, Katharina! Ja we zijn op zoek naar iemand die met iets creatiefs affiniteit heeft. Ook mooie cv-building lijkt mij, dus ik was ook wel verbaasd op de weinige reacties. Nog steeds zijn er vrijwilligers welkom!!

Roos_

Berichtdoor Roos_ » Wo Jul 18, 2018 9:58 pm

Misschien zijn er hier ook wel mensen die zoiets leuk lijkt, maar je moet ook maar net in de buurt wonen... Voor mij is het te ver weg.

Maria_Anne

Berichtdoor Maria_Anne » Do Jul 19, 2018 1:26 pm

Helaas! Ja snap ik, daar gaat het ook om natuurlijk, moet niet te moeilijk worden.

Terug naar “(te koop) Vraag/Aanbod”