If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

[GEZ] Dames die portretschilderen als hobby hebben

Ben je op zoek naar een schilderwerk, bepaalde materialen of wat anders, of heb je juist iets specifieks te koop (inclusief eigen werk - alleen voor "vaste" forumleden)? Plaats dan hier een bericht. Het aanbieden van cursussen/workshops kan onder het volgende subforum exposities/evenementen/cursussen geplaatst worden.
Ook de plaats voor inspiratie met het aangeboden referentiemateriaal

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

vrouwenschilderen

[GEZ] Dames die portretschilderen als hobby hebben

Berichtdoor vrouwenschilderen » Wo Mei 10, 2017 11:32 am

Hallo,

Ik zoek dames die portretschilderen als hobby hebben.
Al geruime tijd valt het mij op dat veel dames schilderen als hobby hebben.
Zonder wetenschappelijk onderzoek, maar via overleg met diverse Gemeenten kwam ik er achter dat dit vaak een hobby is van eenzame of alleenstaande moeders en vrouwen in de bijstand.

Juist omdat deze groep weinig geld te besteden heeft ben ik bezig met het opzetten van een zgn. hobbykring.

Zeer ervaren portretschilders geven zich bij mij op en gaan - belangeloos - een aantal dames les geven.
Ik zorg, samen met sponsors, voor gratis materialen. en expositieruimte.
Na circa 6 maanden les gaan we exposeren. Uit de groep worden dan circa 10 dames gekozen ( landelijk) die samen aan 1 groot schilderij gaan werken.

Er is voor enthousiaste vrouwen geen enkele kostenfactor !!
Dit is een particulier initiatief in samenwerking met diverse Gemeenten.

Hoogachtend

Ed van Zessen

Terug naar “(te koop) Vraag/Aanbod”