If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Soortgelijke schilderijen gezocht.

Ben je op zoek naar een schilderwerk, bepaalde materialen of wat anders, of heb je juist iets specifieks te koop (inclusief eigen werk - alleen voor "vaste" forumleden)? Plaats dan hier een bericht. Het aanbieden van cursussen/workshops kan onder het volgende subforum exposities/evenementen/cursussen geplaatst worden.
Ook de plaats voor inspiratie met het aangeboden referentiemateriaal

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

BeJacked

Soortgelijke schilderijen gezocht.

Berichtdoor BeJacked » Do Jun 29, 2017 12:02 am

Beste forum gebruikers,

Ik ben dus opzoek naar een schilderij dat een soortgelijke style heeft. De kleuren hoeven niet zo zeer overeen te komen aangezien de style mij heel erg aan staat en niet zozeer het kleur gebruik. Ik heb helaas geen idee uit wat voor soort style het schilderij bestaat. Ik weet eigenlijk heel weinig van het schilderij behalve dat de maker volgens mij absoluut niet bekend is aangezien het een schilder is die uit het stadje Bahia, Brazilie komt.

Mocht iemand een soort gelijk schilderij hebben, sites met soortgelijke schilderijen, een vraag of eventueel een aanmerking op de post dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,
Jack T.

Afbeelding | Afbeelding

Terug naar “(te koop) Vraag/Aanbod”