If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Expositie schilderijen driedimensionale illusie

Agenda en verslagen over evenementen en exposities. Ook de plaats voor workshops en andere cursussen.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

plainsindians

Expositie schilderijen driedimensionale illusie

Berichtdoor plainsindians » Vr Feb 27, 2015 10:12 pm

Code: Selecteer alles

EXP-E
Expositie schilderijen driedimensionale illusie.
Hallo kunstschildervrienden, graag wil ik jullie op de hoogte brengen van een gelukkige gebeurtenis, namelijk de eerste expositie waar ik mij als kunstschilder aan de "wereld" mag presenteren. De expositie zie ik dan ook als een waardevolle erkenning voor mijn werk. De 8 geëxposeerde grote schilderijen nodigen uit om de realistische wereld te vergeten en de eindeloosheid van abstracte driedimensionale illusie binnen te gaan. In mijn werk valt veel te ontdekken.
De expositie vindt plaats in het Zorghotel Sint Franciscus Gasthuis, Kleiweg 500, 3045 PM te Rotterdam en is vrij te bezichtigen. Vanaf 1 maart t/m 31 mei 2015 bent u op deze locatie van harte welkom. De expositie is gezien de openingstijden continu te bezoeken.
Zie mijn andere abstraherende/figuratieve schilderijen ( driedimensionale illusie ) op mijn website http://www.schilderijen3d.nl.

Terug naar “Exposities/evenementen en cursussen”