If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Kleurrijk...

Hier kun je je eigen aquarels en/of gewassen tekeningen plaatsen.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

kleurpalet58

Kleurrijk...

Berichtdoor kleurpalet58 » Wo Jun 20, 2018 2:22 pm

Een aquarel dat ik een poosje geleden gemaakt heb...ik kwam het tegen en vind het nog altijd leuk en kleurrijk.
37DA3186-157C-4622-BCB8-07EEC8BEEAC6.jpeg
37DA3186-157C-4622-BCB8-07EEC8BEEAC6.jpeg (185.17 KiB) 146 keer bekeken

Katharina

Re: Kleurrijk...

Berichtdoor Katharina » Do Jun 21, 2018 9:28 am

Kleurrijk & vrolijk geheel!
Vind de blauwe bloemen wel sjabloonmatig overkomen (t.o.v. de overige nbloemen en blaadjes), maar dat komt misschien ook omdat je deze bloemen helemaal op de voorgrond gezet hebt, alsof je ze als allerlaatste erin gezet hebt. Dat geldt in mindere mate ook voor de geel/rode bollen. Maar doordat je hier overlapping hebt toegepast gaan ze meer op in het geheel. Dat mis ik een beetje bij de blauwe bloemen. Maar dat maakt het werk er niet minder om.
Ik vind het een vrolijk en idd kleurrijk ogend geheel!

Hoe groot is het werk en op welk papier heb je gewerkt?

Maria_Anne

Re: Kleurrijk...

Berichtdoor Maria_Anne » Do Jun 28, 2018 9:58 am

Leuk!!
Dat sjabloonachtige klopt wel, maar vind ik eigenlijk ook wel leuk! Wat het werk spannender zou maken, is denk ik als je die 'sjablonen' ook laat snijden met de randen. Het is allemaal nu erg gecentreerd, en evenredig verdeeld over het centrum van het blad. Alle hoeken zijn wit, er snijdt niets opvallends met de randen. Dat maakt het wat stijver in compositie. Maar Kleurrijk is het zeker :)
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Terug naar “Aquarels en gewassen tekeningen”