Ogen en neus zijn perfect geslaagd! Niet weggooien hoor! Ik vind het een heel bijzonder werkje als ik het zo zie. Aparte kleur ook en het verschil tussen de realistische ogen en neus met de groffe vacht heeft ook iets vind ik. Ik vind het moeilijk om tips te geven. Het is denk ik je bedoeling om de rest van de hond net zo gedetailleerd te tekenen als de neus en ogen? Ik gok dat het een kortharig ras is? De lengte van de haartjes is voor een kortharig ras misschien ietsjes te lang, waardoor je minder tevreden bent? Op het koppie valt het erg mee, misschien staan ze iets te ver uit elkaar de haartjes? Wat me opvalt is dat je de richting van de vacht ook heel goed hebt weergegeven, je hebt de richting van de haartjes goed gevolgd en dat is belangrijk (heb ik ergens gelezen

). Als je straks meer kleurtjes hebt kun je ook meer kleuren aanbrengen wat een tekening ook ten goede zal komen. Misschien kun je het voor ons rechtse oog nog een iets donkerder randje geven, net zoals bij het voor ons linker oog? Ik ben echt jaloers oo het neusje!

Prachtig!
Nogmaals niet weggooien hoor! Las gisteravond dat je tekeningen nooit weg moet gooien, zodat je je voortgang kunt zien

En ik vind hem echt iets speciaals hebben!