If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

120 aquarel potloden Caran D'Ache, reële prijs?

Stel hier je vragen over te gebruiken aquareltechnieken of materialen of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Leael

120 aquarel potloden Caran D'Ache, reële prijs?

Berichtdoor Leael » Ma Jan 23, 2012 12:56 am

ik heb een groot blik (metalen doos met 3 lagen) met 120 caran d'ache supracolor aquarelpotloden. Ik doe er niets mee, ik hou meer van andere materialen.
De potloden zijn nauwelijks gebruikt, het grootste deel nooit, ook nooit geslepen ofzo. Ze zijn dus zo goed als nieuw.
Ik vind het zonde dat ze hier maar in de kast staan en overweeg ze te verkopen. Ik heb alleen geen idee wat een reële prijs is, ik heb ze niet zelf gekocht maar ooit gekregen.
Ik heb zojuist wel even gegoogled naar wat de nieuwprijs is (rond de 230?), maar ik weet niet wat dan een tweedehands prijs kan zijn.
Iemand ideeën?

sorry als dit hier verkeerd staat.

AtelierBrigitte

Re: 120 aquarel potloden Caran D'Ache, reële prijs?

Berichtdoor AtelierBrigitte » Ma Jan 23, 2012 9:40 pm

Geen idee wat je als minimaal bedrag kan vragen, maar je zou het op Marktplaats of hier op het forum kunnen aanbieden en beginnen bij een minimumbod van bijv. € 50 ofzo.
Nadeel van 2e hands is, ook al is het nog gloedje nieuw, dat mensen er niet de volle prijs voor willen betalen.
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Pien

Berichtdoor Pien » Di Jan 24, 2012 5:41 pm

Hoi Leael,

Ik ben nieuw op het forum en kwam je berichtje tegen, ik ben op zoek naar een doos van 120 potloden van Caran D'ache, ik wil er best meer dan 50 euro voor betalen, ik hoor graag van je,

groetjes Pien

Leael

Berichtdoor Leael » Di Jan 24, 2012 11:11 pm

Hallo Brigitte, dank je voor je antwoord. Ik snap dat mensen niet de volle mep gaan betalen als het tweedehands is, dat zou ik ook niet doen (of ik moet het heeeel graag willen hebben en het is elders uitverkocht).
Op marktplaats of hier zetten met een minimumprijs is ook nog een optie. Dan kan ik zien waar het bod heengaat en of ik dat redelijk vind.
Misschien kan ik ook mensen vragen om te reageren als ze tegen andere schilderspullen willen ruilen.

Pien, ik stuur je zo een pm

Leael

Berichtdoor Leael » Ma Jan 30, 2012 3:51 pm

Mijn vraag is beantwoord en de potloden zijn op hun nieuwe bestemming, dus hier kan een slotje op :)

Laikipia

Berichtdoor Laikipia » Zo Feb 05, 2012 10:59 am

Op verzoek: :lock:
Benieuwd naar mijn geklieder? Ga naar http://pastellum.nl/ of http://www.lisa.exto.nl
En hier is mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/Pastellum

Terug naar “Vragen over aquarel en gewassen tekeningen”