If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

copic markers

Stel hier je vragen over te gebruiken technieken of materialen (potlood, houtskool, pastelkrijt, pentekening etc.) of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Loredanaxedge

copic markers

Berichtdoor Loredanaxedge » Ma Mar 13, 2017 12:50 pm

Heeft er iemand ervaring met copic markers?
Ik volg veel artiesten op youtube die deze markers gebruiken en ze kunnen er mee schaduwen enzo. Nou wil ik het zelf ook uitproberen, maar wilde eerste jullie ervaringen ervan horen.
~volg me op social media!~

Youtube
Facebook
Instagram
Deviantart
Etsy Shop

AtelierBrigitte

Re: copic markers

Berichtdoor AtelierBrigitte » Ma Mar 13, 2017 7:23 pm

Ik heb er wel eens wat mee gedaan en het werkt mooi. Je kunt kleurovergangen redelijk makkelijk maken. Maar: ze zijn ontzettend duur! En ik vind het spannender om zelf met (aquarel)verf dergelijke kleurovergangen mooi te krijgen. Dat is mijn persoonlijke mening...
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Loredanaxedge

Berichtdoor Loredanaxedge » Di Mar 14, 2017 1:23 am

AtelierBrigitte schreef:Ik heb er wel eens wat mee gedaan en het werkt mooi. Je kunt kleurovergangen redelijk makkelijk maken. Maar: ze zijn ontzettend duur! En ik vind het spannender om zelf met (aquarel)verf dergelijke kleurovergangen mooi te krijgen. Dat is mijn persoonlijke mening...

Ik zag inderdaad dat het onwijs duur is haha. Maar zie het veel gebruikt worden bij cartoons. En daar houdt ik me toch ook wel aardig mee bezig. Dus vandaar mijn vraag.

Youtube
Facebook
Instagram
Deviantart
Etsy Shop

Loredanaxedge

Berichtdoor Loredanaxedge » Za Apr 15, 2017 10:01 pm

Ik zag laatst bij pippoos een doos met blend markers alcohol based voor iets meer dan 30 euro.
Hebben jullie ook ervaringen met goedkopere versies? En met prismas?

Youtube
Facebook
Instagram
Deviantart
Etsy Shop

Terug naar “Vragen over tekeningen/schetsen”